Köszönöm szépen mindenkinek, aki támogatott a Forgotten Memories oldalán, hogy létrejöjjön a blog. Így csak titeket illet a köszönet, csak miattatok jöhetett létre a blog! Köszönöm!

Friss időpontja: ...

2012. február 5., vasárnap

Sziasztok!

Sziasztok!

Gondolom mindenkinek feltűnt, hogy kb egy hónapja nem jelentkezem, szinte eltűntem. Szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni, aki frissre várt, aki szeretett volna olvasni tőlem. Az oka személyes, amit nem szívesen részletezek. Szerettem volna írni, tényleg szerettem volna, sokszor leültem a gép elé, de egyszerűen nem ment. Úgy éreztem nem vagyok képes rá, nem fog semmi jó kisülni belőle. Volt rá példa, hogy megírtam három-négy oldalt, majd egy egyszerű mozdulattal kitöröltem. Meg akartam írni a fejezetek, azt akartam, hogy mindenki örüljön, hogy végre visszatértem, és hozok is valami nézhetőt. Csak sajnos ez nem volt ilyen egyszerű. Ezen a hétvégén gondolkodtam.
Nem akarom befejezni az írást, nem akarom bezárni a blogokat. Az elmúlt hónap... elmúlt. Úgyhogy visszatérek, és hozni fogom a frisseket. Tőletek csak annyit kérek, hogy ne gyűlöljetek, ne hagyjatok el, és olvassatok továbbra is. Valamint egy kis időt kérek még, hogy minden gondolatomat összeszedjem. Tudom, hogy nem nekem kellene kérnem tőletek, és sajnálom.
Sajnálom, hogy elhanyagoltalak benneteket, hogy így felszívódtam se szó, se beszéd. Nem fordul elő többet!

Köszönöm a megértéseteket, és a támogatásotokat!

U.i.: Most még nem állok készen a frissre, de a hétvégén, ami majd most fog következni, ígérem hozni fogok új fejezeteket!
Milli

5 megjegyzés:

  1. A lényeg,hogy végre jelentkeztél,mi várunk,mert megéri!!És itt a töri végén már amúgy sem hagyhatod abba :)))
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy jelentkeztél, és természetesen várunk a frissre ameddig csak kell.
    Ha készen állsz rá, akkor hozod az új fejezettet, amit mi hihetetlen örömmel fogunk fogadni.
    Szia Orsi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök neki,hogy jelentkeztél!!:)Én teljesen egyet értek a.n-nel és Orsival is a legfontosabb most az hogy elrendeződjenek a dolgaid és hogy te jól legyél.:) A frissre pedig én is várom ameddig csak kell most nem ez a legfontosabb!!:)Nem fogok emiatt "elpártolni" tőled továbbra is olvasni foglak és mindig számíthatsz a véleményemre!!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  4. Hiányoztál!Remélem hamarosan rendeződnek a dolgaid,és újra öröm lesz az írás...addig majd be-benézegetek,hátha vár minket egy kis meglepi...nem szabadulsz olyan egyszerűen tőlünk!
    csao dona

    VálaszTörlés
  5. Én is egyetértek az előttem szólókkal!!! :)
    Remélem rendeződik körülötted minden, és újra öröm lesz Neked is, ha írhatsz!! :)
    Mint már írtam a chat-ben is: én maradok hűséges olvasód, bármeddig is kell várni!!! :)
    Vigyázz Magadra!!
    Puszii

    VálaszTörlés