Köszönöm szépen mindenkinek, aki támogatott a Forgotten Memories oldalán, hogy létrejöjjön a blog. Így csak titeket illet a köszönet, csak miattatok jöhetett létre a blog! Köszönöm!

Friss időpontja: ...

2011. október 16., vasárnap

4.fejezet



4.fejezet – meglepetés

/kedd/

- Egészen biztos, hogy elleszel nélkülünk itthon? – kérdeztem meg újból.
Zavart, hogy házigazda lévén itt hagyjuk őt, egyedül egy vad idegen házban. Én is rosszul érezném magam valaki más lakásában. De Kellan csak mosolygott, fél vállal az ajtófélfának dőlve, arcán végtelen nyugalommal. Rob mögöttem morgott, de nem foglalkoztam vele. Biztos akartam benne lenni, hogy el lesz itthon.
- Nyugi már, Stew, nagyfiú már, csak nem gyújtja magára! – Rob nyugtalan hangjától picit feloldódtam. Hallottam, hogy kopog a lábával, de én a szürkéskék szempárt kémleltem.
- Nem lesz semmi baj, érezzétek jól magatokat. – felém nyúlt, hatalmas tenyerével megdörzsölte a vállam, majd belecsípett az arcomba. Kuncogtam. – Ennyi a minimum a reggeliek után.
- Oké. – nem akartam tovább húzni az időt.
Rob felé fordultam, akinek az arca abban a pillanatban felderült. Átfonta a derekam, és mielőtt meggondolhattam volna magam, az utcára terelt. Hallottam csapódni az ajtót, így már nem fordulhattunk vissza.
Alig léptünk kettőt, az egész rossz ötletnek tűnt. Szerettem volna rendezni a kettőnk közti zavart, de az, hogy kettesben töltsek vele egy egész napot, nem tűnt jó ötletnek. Főleg nem akkor, mikor ilyen közel húzott magához. Próbáltam nem törődni azzal, hogy a gyomrom merő görcs, és rágom a szám, de a némaság és a kettőnk közti nulla távolság csak jobban idegesített.
Nem tudom mennyi idő alatt, de elértünk egy hatalmas parkot, tele emberekkel. Mindenhol vígan kacagó gyerekek futkostak, a padokon szerelmes párok bújtak össze, és majdnem minden fánál láttam egy kutyát. Álmélkodva lépkedtem Rob oldalán. Az ősz színei uralták a fákat, a parkot. Minden sárgában és pirosban úszott, valami mesebeli hatást adva a parknak.
Mosolyogva fordultam Robhoz, hogy elmondjam neki mennyire szép itt minden. De a távolság meglepett. Észre sem vettem, Rob már nem ölelt engem, kezei a zsebébe mélyesztve, arcán bánatos mosoly. Felvontam a szemöldököm.
- Bocsi, csak… Nem akarok magyarázkodni. – megvonta a vállát, mintha ez ennyire természetes lenne. Kellett egy kis idő míg leesett, miről is beszél.
- Félsz, hogy meglátnak minket együtt? – kérdeztem, enyhe sértődöttséggel a hangomban.
- Nem azzal van a baj. Veled bármikor szívesen mutatkoznék, butus. – elém lépett, ujjaival eltűrte a szememből a kósza tincseket. A szám résnyire szétnyílt, ahogyan csodáltam arcát. Robban mindig volt valami természetfelettien szép, ami most valahogy felerősödött. – Csak egyszerűen nem akarom, hogy letámadjanak téged az utcán, minden lépésedet kövessék. Ez az én életem, és nem akarom tönkretenni a tiédet.
Kedvesen rám mosolygott. Bólintottam, nem tudtam, hogyan kellene erre reagálnom. Tudtam, hogy igaza van. Tegnap még én voltam kiborulva. Nem tudnék úgy élni, ahogyan ő. Nem tudnék beleszokni abba, hogy nincsen magánéletem. Rob ezeket mind tudta rólam, és hálás voltam neki, amiért figyelmeztetett engem. Képes lettem volna kitenni magam ennek, csak miatta.
Körbenéztem. Többen minket bámultak, összesúgtak, és ujjal mutogattak ránk. Szemeim most a mellettem sétáló férfira siklottak. Arcán mosollyal, fejét az égnek emelve sétált. Már csak annyi hiányzott, hogy kitárja karjait, és filmbe illett volna. Nem volt rajta napszemüveg, sem sapka, így arca fedetlen maradt a kíváncsi szemek előtt. Ijedten léptem elé.
- Rob, mindenki minket bámul. – a hangom ijedten, és halkan csengett.
- Az lenne a nem normális, ha nem bámulnának minket. – értetlenül néztem rá, de nem magyarázta meg rögtön. Újból megindult előre, én pedig lemaradva követtem őt. Kis idő után lerogyott a fűbe és végigdőlt rajta. Megint azzal az álmodozó tekintettel nézte az eget. Leültem, de nem feküdtem mellé. Néztem az arcát, figyeltem egyenletes légzését. – Különben is. Amerika kedvence, a „szívtipró” Robert Pattinson, egy gyönyörű, ismeretlen lánnyal sétál mosolyogva a parkban. Ez az elég nagy szenzáció nem gondolod?
Megrágtam a szavait. Volt benne igazság, azért lássuk be. Én is megbámultam volna őt, ha történetesen nem lenne a legjobb barátom. És akkor még nagyobbat néznék, ha egy idegen csajjal flangálna fel alá. Megráztam a fejem, és újból őt néztem. Szemeit behunyta, kezeit a feje alatt nyugtatta.
- Egyébként nem vagyok gyönyörű. – mondtam halkan.
- Alábecsülöd magad. – felelte unottan.
- Te pedig bosszantasz! – mérgesebb lett a hangom, mire Rob csak mosolygott. Utáltam mikor ennyire nyugodt volt, ennyire higgadt. Mindig tűz és víz voltunk, de legjobban akkor utáltam ezt a helyzetet, mikor így viselkedett. Mikor ennyire emberi volt.
Kifújtam a levegőt, és mellé dőltem. A fehér pamacsokat néztem az égen, amik gyorsan haladtak, újabb és újabb formákat festve az égen. Eszembe jutott egy emlék, ami most lávaként öntötte el a fejem. Robbal rengetegszer feküdtünk ki a fűbe és néztük a felhőket, azt játszva, ki mit ismer fel benne. Ő mindig látott valamit. Virágot, házat, nőt, gyereket, állatokat, még olyan lehetetlen dolgokat is, amiről azt sem tudtam, hogy létezik. És én mindig ugyan azt a hatalmas fehér vattapamacsot láttam, amit most is.
Akaratlanul mosolyodtam el, a pillanatnyi haragom elszállt.
- Most arra gondolsz, mikor kiskorunkban játszottuk a felhős játékot? – kérdezte halkan. Elfordítottam a fejem. Szemei nyitva voltak és a eget nézte. Visszafordítottam a fejem, próbáltam nem arra gondolni, mennyire nyugodt ez a mostani helyzet. Talán túl nyugodt is volt.
- Igazából arra, hogy hogyan tudtál olyan dolgokat beleképzelni ezekbe a felhőkbe. Nekem még most sem mondanak semmit.
- Egyszerű. – egyik kezét a fejem alá csúsztatta, így közelebb vont magához. A szívem üteme az egyekbe szaladt, akaratlanul gondoltam arra mennyire kellemes az illata. Másik kezével, a szabad kezével az égre bökött. – ha gondolsz valamire, azt látod benne. Például az, nézd. Elképzelek a fejemben egy hatalmas virágot. Vársz egy kicsit, és… máris hasonlít rá, látod?
Figyeltem egy pillanatig az eget, egy egészen hosszú pillanatig, de a fehér pamacs, ami nekem még most is egy hatalmas vatta volt, nem változott át virággá. Sem semmi mássá.
Elnevettem magam.
- Nem, nem látom. Szerintem csak te látod.
- Annyira idegesítő vagy, Kristen! – mordult fel, de én csak tovább nevetettem. Vicces volt nézni, hogyan idegeskedik, és sajnos nem bírtam magammal.
Még percekig nevettem, míg ő csak morgott az orra alatt. Közben emberek sétáltak el előttünk, egyre többször, egyre gyakrabban. Engem bosszantott, de Rob megnyugtatott, hogy nem lesz semmi, egészen addig, míg fel nem bukkan egy kamera. És ez idáig nem is készültek rólunk képek. Így nyugodtan beszélhettünk bármiről.
Megnyugtatott a tudat, hogy minden rendben van közöttünk. Mióta itt volt, most először tudtunk rendesen beszélni, határok nélkül. Most először voltunk kettesben. Mesélt nekem a filmezésről, a bosszantó emberekről, és a társairól, akikkel nap, mint nap együtt van. Akik most már az élete. Nem akartam volna beismerni neki, hogy féltékeny vagyok, amiért velük van. Ez idáig, pontosabban négy évvel ezelőttig, minden idejét velem töltötte, én voltam az első, aki megtudta mi történt vele. És most, most én voltam az utolsó ember.
Kérdések ezreit zúdította a nyakamba, nem hagyva ki egyetlen részletet sem az életemből. Töviről hegyire kikérdezte az elmúlt egy évemet, kötelező volt mindenről beszélnem. És a válaszadás elől nem térhettem ki. Mindent kiszúrt. Ha hazudtam, ha csak megpróbáltam egy kicsit is ferdíteni a valóságon. Így kénytelen voltam tényleg mindent elmondani neki.
- Van barátnőd? – kérdeztem félvállról. Megpróbáltam nem túl sok érdeklődést belevinni ebbe a kérdésbe, de a Rob szája szegletében bujkáló kis mosoly tudatta velem, hogy a próbálkozásom sikertelen volt.
- Ha lenne, nem próbálkoztam volna be nálad. És ha jobban figyeltél volna tegnap, akkor tudnád, hogy egy éve csak te jársz a fejemben. Minden egy pillanatban. – jól kihangsúlyozta az összes szót.
Összeugrott a gyomrom, megmagyarázhatatlan idegesség kerített hatalmába. Felültem, ujjaimmal a hajamat babráltam. Ő is felült mellém, egyik kezét a hátamra simította. Összerázkódtam az érintéstől, bár ezt a tényt próbáltam elnyomni magamban.
Ott voltunk, ahol kezdődött ez az egész. Minden egyes pillanata ennek a beszélgetésnek, csak ehhez az egyhez vezetett. A tényhez, hogy köztem és Rob között már régen több van, mint barátság. Csak tudtam volna, hol alakult át ennyire. Mikor csúszott ki a kezeim közül. Hazudhattam volna azt magamnak, hogy akkor, mikor visszacsókoltam, de tudtam, hogy már régen azelőtt volt. Talán akkor, mikor elengedtem, mikor hagytam, hogy elmenjen, és élje az életét.
- Rob… - kezdtem halkan. Éreztem, szinte fizikailag éreztem, hogy megfeszül mellettem. Egy apró, éles lélegzetet vett. – Azt hittem ezt már megbeszéltük.
- Igen, meg is. De az nem azt jelenti, hogy nem érezhetek így. – ideges volt a hangja, sürgető.
- Nem érezhetsz sehogyan sem irántam.
- Hazudjak? – rákaptam a fejem, a tekintetünk találkozott.
Nem tudom melyikünk nézett mérgesebben a másikra. Rob pillantásában volt valami sürgető, amit sehogyan sem tudtam értelmezni. Én pedig mérges voltam, amiért hagyná elveszni a barátságunkat. Megpróbáltam jobban belelátni, tudni akartam mit gondol most, de akárhogyan erőltettem magam, annál jobban bizonytalannak éreztem magam. Tényleg azt akarom, hogy csak barátok legyünk?
- Ezt… el kell felejtenünk, hogy mi… - össze-vissza dadogtam, és teljesen idiótának éreztem magam. – Hogy mi egyáltalán csókolóztunk, és éreztünk egymás iránt valamit.
- De én nem akarom elfelejteni! Nem mondhatod meg nekem hogyan érezzek, hogyan gondoljak rád. – egy pillanat alatt történt az egész. Kezeit a vállamhoz érintette, és már a fűben voltam, ő pedig felettem. Elfelejtettem, hogy egy parkban vagyunk, és egy eléggé korhatáros pózban fekszünk. Csak arra tudtam gondolni, hogy milyen gyönyörűen csillognak a szemei, és még a düh is jól áll neki. Éreztem a leheletét, ami már kellemes bizsergésként ért. Hatalmasat nyeltem, de nem segített. Észrevette. – ha el akarnád felejteni, nem reagálnál most így.
- Robert! – csak ennyi telt tőlem. Láttam a szemeiben, hogy rosszul esik neki amiért a teljes nevén hívom, és amiért ennyire feszült a hangom. – Élned kell az életed, és nélkülem kell azt élned. Én nem akarom ezt!
Amint kimondtam, megbántam. Mintha egy világ dőlt volna össze benne, a szemei nem hazudhattak nekem. Láttam, hogyan kapcsol át hűvösbe a tekintete, hogyan szorítja össze a száját. Elengedett, és visszaült mellém, de azért még láttam, hogy elhúzódik tőlem. A szívem irdatlan tempóban vert odabent, mintha ki akart volna szakadni. Nagyokat lélegeztem, a könnyeim, amik már csípték a szemem készültek előtörni.
- Nem akarsz kapcsolatot, vagy velem nem akarod? – kérdezte halkan, megtörten. Szerettem volna hozzáérni, megértetni vele, amiket érzek, de egyszerűen képtelen voltam megmozdulni.
- Én… - nem tudtam pontosan a választ. Még magamban sem tudtam tisztázni, nemhogy neki elmondani. Nem hagyott nekem időt, össze voltam zavarodva. – Én csak azt akarom, hogy boldog legyél, és éld az életed. Szeretkezz azzal akivel csak akarsz, vigyél rózsát annak a lánynak, aki tetszik neked! De Rob, mi… Mi mások vagyunk. Mindent tudok rólad, tényleg mindent. A múltunk egy és ugyanaz, így nagyon nehéz lenne. Azt szeretném, ha… boldog lennél.
- Csak ne veled, igaz? – rám emelte hatalmas, fájdalmas szemeit. Össze kellett szednem minden bátorságom és erőm, hogy válaszolhassak neki.
- Igaz.
Ez volt az utolsó, hogy egymáshoz szóltunk volna. Némán figyeltük, hogyan ereszkedik le a nap, hogyan festi az eget vörösre. Sikerült elnyomnom feltörni készülő sírásom, de nem segített, hogy összeölelkezve feküdtünk a fűben. Legszívesebben elrohantam volna, futottam volna amíg csak bírok, de nem tehettem. Itt kellett lennem, szemben az érzéseimmel és gondolataimmal. Tudtam, hogy időre van szükségem, míg összeszedem a gondolataim, de képtelen voltam rá, amíg egymás mellett fekszünk.
Aztán Rob hozzám szólt. Mindenről beszélt, mindenről ami nem mi voltunk, vagy a múltunk. A jövőjét sem említette, sem azt mit szándékozik tenni a hét második felében. És én megértettem. Tudtam, hogy így könnyebb neki feldolgozni. Mindig ezt csinálta, ha valami bántotta. Soha nem fordult szembe az érzéseivel, mindig elkerülte azokat. Ő volt az én Robom, az a Rob, akit hagytam elmenni. Így feküdtem mellette, zakatoló szívvel és lélekkel, és hagytam, hogy kibeszélje magát.
Bármennyire is fájt a tudat, hogy volt egy lehetőségem a barátságunk visszahozására, és én elszalasztottam, félre kellett tennem, míg vele voltam. Sétáltunk a városban, egymást ölelve. Lassan lépkedtünk az utcán, jó hosszúra húzva ezt a délutánt.
- Kris? – szólított meg. Szembefordított magával, kezeim a zsebembe mélyesztettem. Egy ajándékbolt kirakata előtt álltunk, nem kevés ember figyelmét magunkra vonva. – Azért még bírsz engem, nem?
Egy egészen hosszú pillanatig néztem a szemeibe. Annyira aranyosan állt, megrogyott vállakkal, kerekre tágult szemekkel, érdeklődő tekintettel, hogy nem tudtam uralkodni magamon, elnevettem magam. Nézte, hogyan nevetek rajta, majd arcán megjelent a szokásos, kedvenc mosolyom. Átöleltem a derekát, és jó szorosan hozzábújtam.
- Tiszta hülye vagy! Még mindig te vagy az az ember, akinek bármit elmondanék. – nevettem tovább.
- Jó, csak ezt akartam tudni.
Mosolyogva léptünk fel a házam verandájára. Még mindig rettentő furcsa volt őt a küszöböm előtt látni, de már kezdtem hozzászokni. Látta, hogy nézem, és rám mosolygott. Szívből mosolyogtam vissza rá, és nyitottam ki az ajtót.
Az első ami megcsapott, az a nevetés volt. Egy öblös férfi nevetés rázta meg a házat, majd egy csilingelő női kacaj. Megtorpantam egy pillanatra, így Rob nekem csapódott. Már láttam, hogy nyitja a száját, de felemeltem a kezem, így elhallgatott. Figyeltem még egy pillanatig. Valahogy annyira ismerős volt ez a nevetés, mégis annyira ismeretlen. A nevetés újra felharsant, és én azonnal felismertem. Átfutott rajtam a düh, amit hamar elnyomtam. Nem értettem miért érzek így. Ledobtam a kabátom és berobbantam a nappaliba.
- Michelle! – kiáltottam fel. A nekem háttal ülő nő, most megfordult.
A szép, kreol arc, és azok az ismerős zöld szemek mosolyogtak. A haja, mint mindig most is lágy hullámokban omlott le a vállán, és én megint irigykedve figyeltem mennyire gyönyörű. Mindig ő volt a család szépsége, a lehető összes szépségversenyt ő nyerte. Volt benne valami mű, ami nekem egyáltalán nem tetszett, de minden férfi tekintetét magára vonzotta. Rám mosolygott, és nekem megint átfutott az agyamon, hogy a mosolya olyan, mint a rókáé. Alattomos és veszélyes.
- Kissy! – visította. Utáltam, mikor így hívott, de számára ez volt a nevem. A nyakamba borult, majdnem megfojtott, de azért visszaöleltem. Nem tudom mennyi idő után engedett el, de kezdtem úgy érezni, hogy megfulladok. – Annyira hiányoztál! Remélem nem zavarok, de itt lesz meghallgatásom, és csak rád számíthatok!
- Ugyan, semmi baj. – legyintettem.
Egy pillanatig figyeltem a róka tekintetet, majd elléptem előle, pont Rob mellé. Ránéztem. Valami szíven szúrt, olyan érzés volt, mintha átdöfték volna egy tőrrel. Rob szemei az unokatestvéremen csüngtek, már csak a nyál hiányzott a szájából. Szinte azonnal elkaptam róla a tekintetem, de nem tudtam kiverni a fejemből a pillantását. Michelle is őt nézte, kezei a csípőjén, arcán kaján mosoly.
Hülye kurva!
Kellanra néztem, aki engem nézett, de nem voltam hajlandó a szemébe nézni.
- Michelle, ők a barátaim Robert, és Kellan. – rájuk mutattam, de ő csak Robot nézte. Azt hiszem túl hangosan fújtam ki a levegőt, mert Rob ekkor rám kapta a szemeit. – Azt hiszem jobb lesz, ha felkísérlek. Biztosan fáradt vagy.
Egy szó nélkül ragadtam karon unokatestvérem és vonszoltam felfelé. Hatalmas magassarkújában tipegett mellettem, és el tudtam képzelni a különbséget. Magam elé engedtem a lépcsőn, hogy eltakarjam Rob elől, de még így is láttam, hogy utánunk néz. Kitártam előtte a vendégszoba ajtaját, de ő szembefordult velem.
- Nem is mondtad, hogy ennyire helyes barátaid vannak. Jobb lesz, ha vigyázol rájuk. – kacsintott rám unokatestvérem, majd belibbent a szobájába.
Az ajtó csapódott.
A torkomat morgásszerű hang hagyta el.


Bocsánat a késésért, de mostanában elég zűrös időszakom van a suli és a magánéletem miatt. Jövő héten biztos lesz friss, utána még nem tudom. Remélem tetszett a fejezet, és megdobtok pár komival! Puszi, Milli :)

4 megjegyzés:

  1. HÚÚÚ!!! Hogy Kris unokatestvére mekkora egy .....!!:@ Én tuti hogy virtuálisan fogom megölni ha rá mer mászni Robra!!! :D És Kris mekkora egy hülye. Oké értem én hogy fontos neki a barátságuk Robbal de ez már rég túlnőtt a barátságukon!!:) Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz még itt mivel biztos vagyok abban hogy nem fogunk hiányt szenvedni a bonyodalmakban!!:) Remélem Kris uokatesója hamar eltűnik a képből!! NAGYON hamar!!:D Várom a kövit!!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök,hogy hoztál nekünk friss és ropogós új fejit!
    Ez a Michelle egy nagy ribanc és úgy látom komoly bonyodalmakat okoz!Félek,hogy Rob vele akar majd vigasztalódni,vagy csak Krist féltékennyé tenni.De talán ezzel majd ráébreszti Kristent ,hogy akár végleg el is veszítheti Robertet és a szerelmet.Remélem megjön az esze.
    Már most izgalommal várom a folytatást.
    Köszi
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon nagyon tetszett! Nem értem Krist, tudja hogy már rég nem barátság és azt is hogy már nem lehet visszacsinálni....és akkor inkább elveszíti mint hogy megpróbálnák együtt? Igen sok lemondással járna...de megérné...remélem megjön az esze és ráébred erre mielőtt túl késő lenne! Ez a Michelle már nem tetszik nekem..mennyi bajt fog még ő okozni....
    Nagyon várom a kövit!
    Netty

    VálaszTörlés
  4. szia.
    De jó. Már nagyon vártam és nem csalódtam. Fantasztikus lett a fejezet. Olyan aranyosak voltak a parkban. Még nekem se jött be soha ez a felhőkben való gyönyörködés. Mármint szépek de én is mindig csak vattapamacsokat láttok. Viszont ezt a Glóriát legszívesebben megtépném. Biztos hogy rá fog mászni Robra, de remélem neki lesz annyi esze, hogy lerázza magáról és nem így akarja féltékennyé tenni Krist. Mert szerintem akkor csak még jobban eltaszítja magától. Megerősíti majd Krist abban a hittében, hogy csak addig kellet volna neki amíg nincs más vagy jobb. Bár ez a kocsányon logó tekintet mindent elárul. Azért még bizakodóm és nagyon várom a friss.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés