Köszönöm szépen mindenkinek, aki támogatott a Forgotten Memories oldalán, hogy létrejöjjön a blog. Így csak titeket illet a köszönet, csak miattatok jöhetett létre a blog! Köszönöm!

Friss időpontja: ...

2012. július 18., szerda

Csak NEKTEK a fejezet előtt :)


Sziasztok!

Eszembe jutott valami, és szerintem mindenkinek tetszeni fog, de előtte egy gyors helyzetjelentés:
Jelenleg a fejezettel küszködöm. Ne értsetek félre, nem azzal van a baj, hogy nem megy. Sőt, talán túlságosan is beleélem magam a visszatérésbe. Mert folyamatosan a történeteimmel álmodok. Tegnap éjszaka A tússzal, de előtte folyton ezzel a történettel álmodtam. Látom a végét, tudom, hogy mit akarok, de nem megy. Nem tudom befejezni, annyira a szívemhez nőtt. Három féle 14.fejezet íródott meg eddig, és ehhez tartozóan három féle befejezés is. De nm igazán tudom eldönteni, hogy melyiket tegyem fel. Na mindegy, ez legyen az én gondom :)

De addig is... pontosan holnapig, de ha minden jól megy ma estig, itt van nektek valami, és remélem tetszeni fog nektek. Igazából nem nagy dolog, de azért mégis. Ha befejezem ezt a történetet, tudom, hogy van a másik is, de annyira belelendültem. (Komolyan nem tudom honnan van ennyi szabad időm :D) Na szóval. Basszus hol is tartottam...? Ja igen...
Szóval. indig eszembe jut, hogy jó lenne egy újabb történet, de semmi nem jut eszembe. Gondolkodtam egy saját, külön álló történeten, ami nem Robsten és nem is Edward-Bella páros, de semmi nem jut eszembe, pedig szívesen írnék valamit, tényleg. Úgyhogy...

/Dobpergés/

Meghirdetek egy ilyen verseny szerű valamit, vagy nem tudom. A feladat a következő:

Írjatok nekem egy elképzelést, hogy mit olvasnátok szívesen és én megvalósítom azt. :) Bármilyen lehet, tehát lehet Robsten, vagy kitalált szereplős, tényleg bármi. Írjátok le, hogy mit képzeltek el benne, hogyan képzelitek el, mit látnátok benne szívesen. Egyszóval azt írom majd meg, amit TE látnál az internet kusza világában.

Nem tudom, hogy mennyire nagy, vagy jó ötlet, de nekem nagyon tetszik, és tényleg foglalkoztat a dolog. Ha szerintetek hülyeség akkor kattintsatok a TRÁGYA gombra, ha meg szerintetek jó ötlet akkor a SZUPER-re.

Kommentben is megírhatjátok nekem, de jobban örülnék egy privát üzenetnek, mert így sokkal izgisebb (gondolom én).

Még nem tudom, hogy mit kapna az aki megnyeri, de mindenképpen szeretném neki meghálálni valahogyan.

Nagyon számítok rátok, tényleg. Szeretnék nagyon egy új történetet, de abszolúte nincs ötletem. Csak RÁTOK számíthatok!


Köszönöm a türelmet, és remélem nem gondoltok teljesen idiótának. :)

Milli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése