Köszönöm szépen mindenkinek, aki támogatott a Forgotten Memories oldalán, hogy létrejöjjön a blog. Így csak titeket illet a köszönet, csak miattatok jöhetett létre a blog! Köszönöm!

Friss időpontja: ...

2011. december 24., szombat

Karácsony!

 
Sziasztok!

Mindenkitől elnézést kérek aki várta a friss, tényleg bunkó voltam, hogy nem szóltam előre, de ez most így alakult. Remélem majd azért szívesen olvassátok a fejezetet, amikor felkerül. Sajnos a gépem elromlott, amiről én nem tudtam, és mikor nem voltam itthon anya elvitte megjavíttatni. Csak azzal nem számoltam, hogy egy hétig is eltart. De most már vírus mentes Karácsonyom lesz! :)
A friss várható ideje a két ünnep között lesz és dupla fejezettel fogok érkezni! Így remélem kárpótollak titeket!
Az új történet amin dolgozok nem Robstenesnek készült, de mivel annyian akartátok, átírtam. A történet kicsit fura, mert alig pár napról lenne szó. Meg persze kitérnék a múltra, ami alapból több fejezetet vesz igénybe. Szóval ne számítsatok valami nagy történetre, max 10-15 fejezet lenne. De ennyi belőlem elég, jöjjön a történet:

A történet 17 évvel a Breaking Dawn után kezdődik, mikor Kris és Rob már házasok, és két gyerekük is van. Éli életüket, akár az átlagos házasok. Kristennek minden nap meg kell küzdenie a mindennapokkal, a férjével aki már több éve folyamatosan csalja, minden nap részegen tér haza, és még a gyerekei kedvéért sem képes félretenni az alkoholt.
Egy nap Kris hazatér a vásárlásból, az otthona romokban hever, a fejéhez pedig egy töltött fegyvert szegeznek. Mikor a lánya hazaér, a pokol elszabadul, és senki nem lesz biztonságban.
Rob az életét is feladná azért, hogy épségben visszakapja őket. Az alkoholt félretéve küzd fiával a családjáért. A dolgok csak bonyolódnak, mikor a múltból feltűnik egy nem várt ismerős.

A történet címe A túsz lenne. Nos, nem tudom, hogy mennyire nyerte el a tetszésetek, lehet, hogy így bénának tűnik, de nekem nagyon bejön. Szeretném megírni, és remélem támogattok majd benne. Úgyhogy a szavazás még egyszer elkezdődik, csak most már a történetet is tudjátok.

:)

KELLEMES KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDENKINEK!

Milli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése