Köszönöm szépen mindenkinek, aki támogatott a Forgotten Memories oldalán, hogy létrejöjjön a blog. Így csak titeket illet a köszönet, csak miattatok jöhetett létre a blog! Köszönöm!

Friss időpontja: ...

2011. november 6., vasárnap

7.fejezet+Eszembe jutott valami nagy baromság!


Sziasztok!

Először is. Remélem tetszik a fejezet, amit egyébként ez alatt olvashatsz! Köszönöm nektek, hogy ilyen lelkesek vagytok, nagyon jól esett, amit a chatben láttam. Ez tudjátok nagyon inspirál engem, meg akarok felelni az elvárásaitoknak, hogy a fejezet jó legyen, mikor megkapjátok.Gondolom mindenkinek vannak elképzelései, hogyan fog alakulni Kristen és Rob története, mi lesz a barátságukkal, vagy szerelmükkel, stb. Ezért eszembe jutott valami... nagy baromság! :)

Nem tudom mennyi ideig leszek távol, de addig, is, hogy ne unatkozzatok... Mit szólnátok, ha beszélgethetnétek a szereplőkkel. Bármilyen kérdést feltehettek nekik, válaszolni fognak. Őszinték lesznek, olyanokat is válaszolhatnak, ami a fejezetekből nem derül ki őszintén. Pl.: Miért tetted ezt és ezt???
Szerintem ez baromi jó lehet azoknak, akik már tűkön ülnek az izgalomtól. Én szívesen kérdeznék tőlük, de ezt... azt hiszem nem tehetném. Bár néha engem is meglep, hogy mik jutnak eszembe, és nagyon élvezetes figyelni mi alakul ki közöttük. Néha fenézek, és "wow... ez most tényleg megtette Rob?" meg ilyenek. Szóval kérdezzetek bátran e-mailben, vagy kommenben. Ha chatben kérdeztek, azt nem biztos, hogy látni fogom. Remélem tetszik nektek!

Kellemes hetet! Nekem sajna nem lesz az, de remélem nektek igen.
Milli :)

5 megjegyzés:

  1. szerintem nem hülyeség!!Csak most mindenkit lesokkoltál és hatalmas indulatokat váltottál ki :)))))!!!én gondolkodom kérdésen :)!
    a.n

    VálaszTörlés
  2. Én is!!!
    Egyetértek!! Egyáltalán nem hülyeség, sőt, egy nagyon jó ötlet!!!
    Újra olvasom a fejezetet, és írni fogok kérdéseket is!!! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Milli.
    A fejezethez a komimat nem tudtam elküldeni, mert idegességemben véletlen kitöröltem, de nem is baj. Nem nagyon tűrt meg nyomdafestéket.
    Szóval a fejezethez visszatérve csak annyit szeretnék írni hogy hál istenek. De arra azért nagyon kíváncsi leszek, hogy hogy fogja Kris megtudni, hogy nem törtnét semmi. Na az azért tetszene ha Rob úgy dobná ki a szobából a kis cafkát hogy zengene az egész ház.


    És akkor most a lényeg. Elgondolkodtam a kérdéseimen van is egypár. Viszont van ez a kis szavazás a bejegyzés elején és én ott arra szavaztam, hogy az elejétől legyen Rob szemszög. Viszont akkor, ha úgy alakul a szavazás akkor én inkább ha onnan szeretném megtudni hogy bizonyos pillanatokban mit is gondolhatott. De ha esetleg abból is kimaradnának a válaszok, (bár én nem így gondolom, mert nagyon ügyesen és jól írsz)akkor élnék ezzel a lehetősséggel vagy még akkor, hogyha nem az egész történetet írod meg az ő szemszögéből.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  4. Jujj, Milli!!!
    Én hiába töröm az agyam egyszerűen egy normális kérdés sem jut az eszembe!! :S
    Most akkor béna vagyok?? :) Szerintem igen!!!
    Nem felejtem el feltenni a kérdéseimet, ha lesz egy csepp időm rendezni a szétszórt gondolataimat!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Milli!!! :)
    Úgy látom lehet én leszek az egyetlen aki a szereplőktől kérdez... De nem gond, mert mostanra tudtam egyáltalán összehozni pár kérdést! :)

    Szóval az első kérdésem a kis szemét unoka testvérhez Mishelle-hez lenne:
    -Miért viselkedsz így Kristennel?
    -Féltékeny vagy rá valamiért?
    -Éelvezed, hogy ennyire bántod Őt??

    Következő Kellan:
    -Miért kísérted el Rob-ot??
    -Ugye nem azért vagy kedves Kris-sel, mert akarsz tőle valamit?
    -Mit gondolsz Michelle-ről, és mi a véleményed a barátodról az elmúlt napokban a viselkedése miatt??
    -Mióta vagytok Rob-al barátok?

    Robert:
    -Tényleg szerelmes vagy Kris-be, vagy ez csak amolyan fellángolás???
    -Miért vagy vele ilyen??
    -Komolyan gondolod a dolgokat vele?? Mármint, ha a barátnőd lenne!!!

    Kristen:
    Most komolyan nem érzed, hogy szerelmes lennél Rob-ba, vagy csak megpróbálod elnyomni magadban ezt az érzést??
    -Miért nem tudod bevallani az érzéseidet Robert-nek??? Megértem, hogy nem akarod elveszíteni, de így is elveszíted!
    -Ha a barátnője lennél meg tudnál bízni benne???
    -Tudod, vagy legalább is van róla sejtésed, hogy Michelle miért ilyen szemét veled? Tettél esetleg valamit???
    -Nem gondoltál még arra, hogy Robertel leültök beszélgetni és egy ilyen alkalommal Te is bevallod neki, hogy szereted, és elmondod az esetleges félelmeidet neki?

    Azt hiszem egyenlőre ennyi lenne!!!
    Kérdezzen más is, hátha nekem valami nem jutott eszembe!! :)
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés