Köszönöm szépen mindenkinek, aki támogatott a Forgotten Memories oldalán, hogy létrejöjjön a blog. Így csak titeket illet a köszönet, csak miattatok jöhetett létre a blog! Köszönöm!

Friss időpontja: ...

2011. november 13., vasárnap

Interjú a szereplőkkel



Interjú a szereplőkkel

Robhoz:
Katta kérdései
Miért jöttél el Kristenhez ennyi idő után?
Muszáj volt látnom őt. Az elmúlt egy évem másról sem szólt, csak arról, hogy forgattam, többet az átlagnál. Néha beszéltünk Krissel telefonon, de az nem volt az igazi. És az elmúlt egy évben egyre többször gondoltam rá. Tudtam, hogy nem bírom sokáig ha nem látom. Ezért vagyok itt. Mert érzelgősebb pasi vagyok az átlagnál. (mosolyog) Vagy gázabb, nem tudom.

Miért hoztad magaddal Kellant?
Basszus, ezt nem mondtam el Krisnek? Totál kiakadt, mikor megtudta, wow, a szemei! (nevet) Azt hiszem, annyit tud, hogy „itt van dolga”, de ez így, nem teljesen igaz. Kris nem lehetett velem ebben a négy évben, de nekem szükségem volt egy támaszra, egy barátra, akire bármikor számíthatok. Kellan az egyik legjobb barátom. Mikor kiborultam, hogy nem bírom tovább nélküle, ő támogatott engem. Tudja, hogy Kris mennyit jelent nekem, mindig ő figyelmeztet engem a hülyeségeim előtt. Ő a… gondolkodó felem. És tudtam, hogy valami hülyeséget fogok majd csinálni, ha Krissel össze leszek zárva egy hétig, így paraszt dolog tudom, de el kellett hoznom magammal. Hogy valaki figyelmeztessen, mielőtt teljesen elcseszek mindent. Azt hiszem nem sikerült…

Miről kellett lemondanod "Kris miatt"?
Most van itt a premierek időszaka. November van, eddig mind a három részt ebben az időszakban mutattuk be, és a Hajnalhasadás premiere elvileg ezen a héten lett volna, itt L.A.-ben, de úgy döntöttem nem megyek el. Itt vagyok, azt hiszem nyilvánvaló mi a fontosabb nekem. Bill totálisan leüvöltötte a fejem, de vállalom a következményeket.

a.n. kérdései
Ha igaz, hogy egy éve őrülten odavagy érte, akkor miért nem jelentkeztél gyakrabban?
(beletúr a hajába) Mert pancser vagyok. Gondolom. Hidd el, próbáltam, de egyszerűen képtelen voltam elszakadni a munkától. Ha befejeztem az egyik forgatást, jött a másik. Csak akkor láthattam, ha itt voltam, ebben a városban. De szinte heti rendszerességgel beszéltünk telefonon. Kezdetben. Jó tudom, elcsesztem, de tudtuk, hogy ez nehéz lesz. Ha újrakezdhetném ezt az évet, biztosan jöttem volna minden hónapban.

A négy év alatt találkoztatok máskor is?
Minden évben eljöttem a szülinapjára, és a szilvesztert is együtt ünnepeltük. Csak ez az év sikerült így. Ebben az évben most látom először.

Miben változott Kris a négy év alatt?
Sokkal szebb lett. Többet mosolyog, ami jó hír. Egész életében olyan volt, mintha citromba harapott volna. És azt hiszem most vettem csak észre úgy rendesen, hogy felnőtt. Most már nem egy lány, hanem egy kész nő. A gondolkodása is egészen más lett, tényleg felnőtt. Ő a világ egyik legcsodálatosabb embere. Az eddigi tulajdonságai csak jobbak lettek, erősebbek. Azt mondtam már, hogy milyen szép lett?

Miért most zúgtál bele?
Azt hiszem mindig is szerettem, de a hiányától jöttem rá mennyire. Minden nap egyre többet éreztem, és mikor megláttam a küszöbön, kócosan, koszosan, akkor döbbentem rá, hogy tényleg így érzek. Gáz nagyon?

Feladnád a mostani életed Kris miatt?
Azt hiszem…(hajtúrás) ez nehéz döntés. Ha ő is úgy érezne, mint én, ami nem így van, akkor valószínűleg igen. De most nem áll szóba velem, úgyhogy nem tudom mit várjak. Szeretném feladni miatta, mert akkor minden pillanatot vele tölthetnék. Így nagyon nehéz élni, hogy egy évben csak egy napot kapok.

Kitti kérdései
Tényleg szerelmes vagy Krisbe, vagy ez csak amolyan fellángolás?
Mi számít szerelemnek? Gondolj bele. Azt hiszed szerelmes vagy, talán az vagy, de soha sem fogod megtudni mi is az valójában. Amikor meghalsz, szeretsz valakit, de vajon ő e az igazi. Mert ha nem, akkor még kint van a világban a nagy ő, és belé is lehetnél szerelmes. Sohasem fogjuk megtudni mi a valódi szerelem. De azt hiszem ez nem válasz a kérdésedre. ( nevet, és beletúr a hajába) Igen, tényleg szeretem. Vele bármit el tudnék képzelni, nem tudna engem sohasem eléggé megbántani ahhoz, hogy kiszeressek belőle. Nem hinném, hogy ez egy fellángolás. Még nem találkoztam olyan lánnyal, mint ő.

Miért vagy vele ilyen?
Azt akarom, hogy ismerje be végre, hogy én sem vagyok neki közömbös. Talán elég drasztikus megoldást választottam, de a cél szentesíti az eszközt. Tudom, hogy nem vagyok neki közömbös, a teste annyira elárulja.

Komolyan gondolod a dolgokat vele? Mármint, ha a barátnőd lenne!
Teljes mértékben. (nagyot bólint) Nem bántanám meg őt sohasem, vagy ennél jobban nem bántanám meg. Minden megadnék neki, még a hülye forgatást is otthagynám, ha ő normális életre vágyik. Ez azt hiszem elég komolyan hangzik.

dona kérdései
Mióta ismered Krist, és mióta vagytok barátok?
Lássuk csak. Ő most huszonegy, szóval olyan tizenkilenc éve ismerem már. Hat éves voltam, mikor ideköltöztünk Londonból. Apa itt kapott állást. Ők a szomszédban laktak, és Kris kettő volt. A szomszédba kellett átvinni engem, mikor egyedül voltam otthon. Párszor megpróbáltam megölni szegényt. Olyan kicsi volt, és állandóan csak ült, és bőgött. Nekivágtam a játékaimat. Mikor már tudott beszélni, egyre többet játszottunk. Szóval az a barátságunk kezdete.

Hogyan, miért lettetek ilyen közeli barátok?
Négy évvel vagyok nála idősebb. Hamarabb csajoztam, minthogy ő suliba jött volna. Első napja a suliban elég szarul sikerült, és én, nagyfiú lévén segítettem neki. onnantól kezdve minden délutánt együtt töltöttünk, mindenhova együtt mentünk. Ő kísért el a szalagavatómra is. Mindent együtt csináltunk.

Mióta alszotok együtt, és mikor láttátok egymást meztelenül?
Mióta ismerem. Délutáni alvás számít? (felnevet, aztán megkomolyodik) Nem, na… Krisnek elég rossz volt a kapcsolata az anyjával, és a bátyjait sem igen tudta elviselni, így éjszakánként folyamatosan átszökött hozzánk. Így indult az együtt alvás. A meztelenkedés meg… az egy külön történet. Krist én vittem bele az ivászatba, és elsőre kicsit túllőtt a célon. Annyira berúgott szegény, hogy még a nevét sem tudta. Ez az után volt egyébként, hogy a pasija otthagyta. Az a szemét, köcsög… na mindegy. Szóval vigasztaltam egy kicsit. Részeg volt, és a szíve is darabokban olt, szóval eléggé hisztis volt. Mindenáron le akart fürdeni. És én megfürdettem. Ő meg akkor látott engem először mikor rám nyitott, másnap reggel. Akkor nem így néztem ki, azt hozzá kell tennem. (nevet)

Mikortól is fantáziálsz Krisről?
Nem nevezném fantáziálásnak. Inkább… álmodozásnak. De talán azóta, hogy… nem fogalmam sincs. Nem képzeltem el őt soha meztelenül, leszámítva a mait, mikor megláttam törölközőben, de egyébként azóta nem tudok rendesen aludni, hogy megcsókoltam.

Végigasszisztáltad Kris első szerelmét, akit Michelle elvett tőle, vagy akkor már színészkedtél, és Te kapartad utána össze?
Nem, akkor még nem. Pontosan rá egy-két hónappal kaptam meg a szerepet, szóval ebben még részt vettem. Én voltam az oszlop, ami tartotta őt. Elég szar volt úgy otthagyni őt, hogy még friss volt neki.

Mikor döbbentél rá, hogy beleszerettél Krisbe?
Amikor megláttam a küszöbön. Az arca kipirult volt, és mellesleg tiszta kosz, ahogyan a haja és a ruhája is. A szeme csillogott, és annyira édesen mosolygott, hogy egyből tudtam, szeretem. Gyönyörű volt aznap.

Az utóbbi négy évben milyen gyakran találkoztatok? Hogyan tartottátok a kapcsolatot?
Az utóbbi négy év, eléggé pocsék volt, ezen a téren. Az elején telefonon beszéltünk, és minden évben eljöttem a szülinapjára, de azt hiszem ezt már mondtam. A telefonon kívül még e-maileztünk, és néha levelet küldtem neki Vancouverből, vagy Brazíliából. És ajándékokat is mindig kapott tőlem.

Michellel féltékennyé akartad tenni Krist, vagy csak arra rávenni, hogy végre ismerje be, hogy szeret Téged?
A második. De nem jött be. Szóval nem ajánlom senkinek.

Te ismered legjobban Krist, szerinte már azt is megérzed, ha csak valamit elhallgat:hogy a fenébe gondoltad,hogy lehet valami esélyed nála,ha a szobájában lefekszel azzal a Michellel,aki már elvette a barátját? Vagy már le is mondtál róla?
Tényleg ezt mondta rólam? (elmosolyodik, aztán szomorú lesz) Valóban mindent tudok róla. Mondhatjuk úgy is, hogy olyan, mintha a húgom lenne, akibe szerelmes vagyok. A-tól Z-ig mindent tudok róla. De, hogy tisztázzuk, nem feküdtem le vele, ezt még neki is el kell magyaráznom. De igazad van, fogalmam sincs miért tettem, vagy hogyan volt hozzá pofám. Ez volt életem egyik legnagyobb hibája. És nem mondtam le róla, harcolni fogok azért, hogy elmondja hogyan is érez. Még ha nem is szeret, de legalább mondjon valamit.

Krishez:
a.n. kérdései
Miért ilyen rossz a kapcsolatod az anyukáddal?
Azt hiszem mindid egy lépéssel előtte jártam. Nekem nem kellett egy olyan anyuka, aki babusgat, azt utáltam, így nem tudott velem játszani, stb. Emlékszem egyszer bejött hozzám és fel akart világosítani a drogokról, mert pont előtte lévő nap rúgtam be először. És mielőtt kimondta volna a kérdését biztosítottam róla, hogy soha nem alacsonyodnék le arra a szintre. Meglepődött, tudta, hogy nekem már nem kell támasz. Néha visszaírom, hogy ilyen voltam. Talán én rontottam el. Nem szabadott volna ilyen hamar felnőnöm.

Mit éreztél mikor Rob közölte,hogy egy másik életet választ? A színészkedést.
Nagyon örültem, hogy kapott egy ilyen lehetőséget. Mindig erre vágyott, a szereplésre. Még modellkedett is, de az nem vált be. Ez volt a nagy lehetőség. Persze titkon baromira fájt, mert tudtam mivel jár. Megbeszéltük, hogy minden nap beszélünk telefonon, de… én tudtam, hogy ez nem fog beválni. Mikor kilépett az ajtón... (szomorúan elmosolyodik) De most itt van, nem?

Miért félsz kimondani,hogy szerelmes vagy Robba? Csak a barátságotok miatt?
Igen. Nincs fiú és lány barátság, ezt tudom, de a mi esetünk más volt. Mi húsz éven keresztül barátok voltunk, és eddig nem lépett fel semmilyen… probléma. Ha most elmondom neki, akkor mindennek vége. Húsz évet dobhatunk a kukába. És az is lehet, hogy nem jön össze. Akkor mi lesz? Egy barátot elvesztettem. És nekem csak ő van. Nem kockáztathatok.

Mi történt a másik pasival? Robnak volt egy beszólása.
Ne is mondd! Legszívesebben még most is képen törölném. Volt egy barátom, az első komoly pasi, azt hittem szerelmes vagyok, de… nem voltam. Már tudhattam volna az elején, hogy valami nem stimmel, mikor folyton rám hajtott. De én csak három hónap után engedtem, és addig szinte minden nap rám mozdult. Lefeküdtünk. Tizenhét voltam. És amikor felkeltem nem volt ott, csak egy cetlivel. „Kösz ez jó volt.” És azóta semmit nem hallottam róla. Kedves, nem?

Feladnád ezt az életet Rob miatt?
Milyen életet? (nevet) Főiskolára járok, hogy majd valami legyen belőlem. Az ő élete izgalmas, teli van fényekkel, meg kapcsolatokkal. Az enyém eléggé unalmas, jóformán semmit nem csinálok. De szeretem, és… nem tudom, hogy itt tundám e hagyni. Megszokni, hogy minden lépésemet figyelik. És jelen pillanatban Rob az utolsó ember aki miatt bármit is felhagynék. De ha… nem tette volna meg valószínűleg vele tudtam volna menni.

Kitti kérdései
Most komolyan nem érzed, hogy szerelmes lennél Robba, vagy csak megpróbálod elnyomni magadban ezt az érzést?
Inkább a második. Tudom, hogy hogyan érzek, de nem akarok róla tudomást venni. Ezek után nem érdemli meg, hogy beismerjem neki az érzéseimet.

Miért nem tudod bevallani az érzéseidet Robertnek? Megértem, hogy nem akarod elveszíteni, de így is elveszíted!
Tudom. De… félek a visszautasítástól. Egyszer már pofára estem, és még egyszer nem akarok. Tudom, hogy az ember haláláig tanul, de a fájdalom akkor is ott van. Ez a pár nap, már így is fájdalmasabb volt, mint az eddigi huszonegy évem összesen. Nem akarom azt érezni. És amúgy is, még egy rész hátravan, addig meg majd várjak? Tudom, hogy abban az életben jobb nők vannak, mint én. A szerelem erős, de mindent nem bír ki.

Ha a barátnője lennél meg tudnál bízni benne?
Eddig is bíztam benne. De azt hiszem azáltal, hogy lefeküdt az unokatesómmal, nem bízhatok benne már annyira. De valószínűleg megbíznék benne, azok után is, amit tett. Nem hiszek a szennylapoknak, amíg a szemmel nem látom. Már azt is írták az újságok, hogy Rob meleg. (nevet) Ezért sem hiszem el, amit mások mondanak.

Tudod, vagy legalább is van róla sejtésed, hogy Michelle miért ilyen szemét veled? Tettél esetleg valamit?
Igen, nem vertem meg kiskoromban! (felnevet) Oké, azt hiszem ez erős volt. De most komolyan. Azt hiszem azért ilyen velem, mert Rob a barátom. Ő egy sztár, és Michelle szereti a gazdag férfiakat. És Rob még jóképű is. Szerintem ezért is kívánja a halálom. (megint nevet)

Nem gondoltál még arra, hogy Roberttel leültök beszélgetni és egy ilyen alkalommal Te is bevallod neki, hogy szereted, és elmondod az esetleges félelmeidet neki?
De, igen, elég sokszor megfordult a fejemben. Elmentem sétálni, és fel akartam hozzá menni megbeszélni, csak hát eléggé rosszkor időzítettem. Nem hiszem, hogy már le tudnánk ülni valamikor is megbeszélni ezt. Ez ahhoz már túl komoly. De ha gyorsabb lettem volna, most lehet, hogy boldog lennék.

d. kérdése
Mikor akarod már bevallani Robnak, hogy szereted?
Talán sosem fogom neki elmondani. De ha elmondom, akkor valószínűleg csak akkor, ha már úgyis mindegy lesz.

dona kérdései
Hogy jöttél össze az első szerelmeddel? Mikor és hogyan rondított bele ebbe a kapcsolatba Michelle? Azóta nem adtál esélyt senkinek?
Ez mind egy kérdés? (zavartan nevet, és beletúr a hajába) Michelle nem a legelső komoly kapcsolatomba rondított bele, hanem utána, egy másikba. Az tavaly volt, nem is annyira régen. A legelső kapcsolatom tizenhét éves koromban volt. Én gimibe jártam, a srác meg egyetemista volt. Kinek nem jönne be egy nála jóval idősebb srác? Csak úgy… megtörtént. Összejöttünk, egy kocsiban csókolt meg először, és már akkor rám hajtott. (sóhajt) Azóta nem volt kapcsolatom, vagyis nem volt komoly kapcsolatom. A tavalyi után meg pláne nem. Michelle egy életre elvette a kedvem a pasizástól.

Miért utasítod vissza folyamatosan Robot,miközben Te is úgy érzed ő áll legközelebb hozzád? És akkor miért fáj,ha mással flörtöl?
Gondolom ez olyan női büszkeség féle. Látni, hogy mással flörtöl, miközben én tisztában vagyok azzal, hogy hogyan is érzek, tényleg pocsék érzés. De inkább utasítom vissza, minthogy valami balul süljön el. Nem akarok még egyszer csalódni, bár tudom, hogy Rob nem bántana engem soha. És már csak pár napig van itt, már úgyis mindegy lenne. Utána egy évig megint nem találkoznánk. Szóval inkább szenvedek, azt hiszem.

Ha fordítva lenne,Te nem keresnél vigaszt a visszautasítás miatt?
Nem. Én nem vagyok pasi, ezt csak a férfiak csinálják. Bár egyszer megfordult a fejemben, hogy lemegyek a bárba, és a szeme láttára flörtölök mással, de az nem oldala meg semmit. Én nem ilyen vagyok. Ha vigaszt keresnék valakiénél, csak azután, hogy Rob elment. Nem akarok neki fájdalmat okozni. Nem akarom, hogy azt érezze amit én. De legalább akkor megtapasztalná, mennyire pocsék érzés is.


Kellanhez:
Kitti kérdései
Miért kísérted el Rob-ot?
Mert megkért rá. Vagyis nem szó szerint, de egyértelmű volt nekem. Nélkülem még nagyobb szarban lenne. Mindig én voltam kettőnk közül a józanabb. Tudtam, hogy kelleni fog neki egy láb, ami seggbe rúgja. Egy hetet sem bír ki nélkülem. (nevet)

Ugye nem azért vagy kedves Kris-sel, mert akarsz tőle valamit?
Dehogyis! Nem hajtok rá más kiszemeltjére, az tabu. És nekem amúgy is van barátnőm, Sharni. Krisben csak egy barátot látok. Nagyon rendes lány, és szar látni, hogy a másik barátom tönkreteszi őt. Vagy egymást teszik tönkre.

Mit gondolsz Michelle-ről, és mi a véleményed a barátodról az elmúlt napokban a viselkedése miatt??
Haragszom Robra, hogy nem hallgat rám. Az elmúlt napokban ő és Kris, mintha nem is ismernék egymás. Így kívülálló szemmel, nem bírtam volna Kris helyében, hogy a saját házában flörtölnek előtte. Michelle meg… Amikor Rob és Kris elmentek sétálni, én voltam otthon és én nyitottam neki ajtót. Már akkor nem tetszett. Olyan tipikus L.A.-s picsának néz ki.

Mióta vagytok Robbal barátok?
Amióta megismertem. Ashley, a kolléganőm az első nap csapott egy ismerkedős bulit, ott haverkodtunk össze. Négy év alatt rákényszerülsz arra, hogy valakivel beszélj. Mint a gimiben. Ha nem vagy senkivel sem jóban, nem bírod ki. Kellenek a barátok, akikkel egy nehéz nap után sörözhetsz.

a.n. kérdései
Mikor jöttél rá,hogy Rob odavan Kristenért?
Amikor a Hajnalhasasás forgatásán egyre többször mutatta meg nekem a képeit róla, vagy az ajándékokat amiket tőle kapott. (felnevet) Komolyan, olyan fanatikus volt, egy megszállott! (a kezeivel hadonászik) Meg eléggé egyértelmű. Bemegyek a szobába, hogy társasozzunk és egymás ölében ülnek, ez azért cseppet sem baráti! De talán akkor jöttem rá úgy igazán, mikor megláttam őket együtt.

 Direkt vagy tényleg véletlenül kötöttél ki Robnál ezen a héten?
Úgy érted Krisnél? Azért jöttem, hogy Rob helyett is gondolkodjak. Szóval direkt.

Mit tanácsolsz Robnak, Kris megszerzéséhez?
Azt, hogy ne legyen hülye. A magánakciók, hogy Kris beismerje, hogy szereti, nem gazán hatásosak. Én őszinte lennék, leültetném és mindent elmondanék. Különben az egésznek semmi értelme.

dona kérdései
Rob elmondta, hogy szerelmes Krisbe, vagy itt döbbentél rá?
Így szó szerint nem igazán mondta ki. Nem jött oda hozzám, hogy hé, odavagyok a gyerekkori barátomért. De tudtam, hogy valami nem stimmel vele. Amikor ideértem, csak akkor tudatosult bennem, hogy Rob tényleg érez valamit ez iránt a lány iránt.

Úgy tűnik nagyon jó barátok vagytok: próbáltál vele beszélni, hogy ne bántsa meg Krist azzal, hogy Michellel flörtöl?
Igen. Mikor Kris és Michelle kimentek egyik nap a konyhába, elkaptam és próbáltam beszélni a fejével. Persze azt mondta, nem tudja, miről beszélek. De a szemei mást mutattak. Talán a megbánást, nem tudom. De úgy tűnik nem nagyon volt rá hatással a beszédem. És akkor is próbálkoztam, mikor hallottam a fenti kiabálásukat. Utána Rob lejött a nappaliba. Minden szót hallottam, és nem tetszett, hogy így beszél a barátjával, vagy szerelmével.

Mi a véleményed Krisről? Mit érzel iránta?
Ő egy csodálatos lány. A tűrőképessége az egekben van, ezeket más már rég nem tolerálta volna. Én a helyében már rég kidobtam volna mindkettőjüket az utcára. (elgondolkodó fej) Ja, nem, mert akkor én is az utcán kötnék ki. Nem érzek iránta semmit, komolyan. Ezt a kérdést már más is feltette, szóval gondolom olyan, mintha szeretném, vagy nem tudom. Valamit rosszul csinálok. (nevet) Ő csak egy lány, aki megérdemli, hogy támogassák. 


Orsi kérdése
Mit hagyott ott illetve adott fel Rob azért hogy itt lehessen Krissel egy hetet?
Áh, semmit, csak egy premiert. (mosolyogva legyint egyet) Mivel ő nem lett volna ott, ezért Bill az egészet eltolta egy héttel. Szóval vasárnap végül is nem New Yorkba megyünk, hanem itt maradunk egy premier erejéig. Nem is tudtam, hogy lehet ilyet csinálni, de Rob bármire képes a barátaiért.


Michelle-hez:
Kitti kérdései
Miért viselkedsz így Kristennel?
(felhúzott szemöldök) Lehet, hogy úgy nézek ki, ahogyan kinézek, és minden pasit megkapok, ami természetes, de ő annyira más. Ha bemennénk egy bárba, valószínűleg rá hajtanának először. Titokzatos, és semmit nem árul el magából. És talán szebb is nálam, bár ebben nem vagyok biztos. És baromira bosszant, hogy nem tudja mennyire szép, azt, hogy bárkit megkaphatna. Gondoltam ideje megtanítani neki valamit.

Féltékeny vagy rá valamiért?
(nevet) Senkire nem vagyok féltékeny. Maximum mások rám. Ha féltékeny lennék, és nem vagyok, akkor a szemére lennék, amit szívesen kikapnék onnan. A hajára, meg az alakjára. És arra, hogy Robert őt választotta.

Élvezed, hogy ennyire bántod Őt?
Mi nem vagyunk olyan rokonok, mint a többiek. Mindig is volt köztünk valami… ami nem túl kellemes. Mindig bántottam és szabotáltam őt. Kiskorunkban sokszor aláztam meg. Azt hiszem ez rám ragadt. Kérdésre a válasz, lehetséges, igen.

a.n. kérdései
Miért utálod Kristent?
Nem utálom, csak nem… kedvelem. Ő az aki utál engem. Na az utálat!

Kris miatt kezdtél ki Robbal?
Félig-meddig. Főleg miatta, de azért magamért is. Rob egy első osztályú pasi. Ha valakit ágyba visz, az a címlapokra kerül. Ki nem vágyik erre?

Miért vetted el Kris ezelőtti pasiját?
Mert én sokkal jobb vagyok. Az első pasija agyát három hónapig húzta. Tulajdonképpen szívességet tettem neki azzal, hogy elvettem előle. Így nem kellett még egyszer összetörnie a szívének.


Jules-hoz:
a.n. kérdései
Miért ilyen a kapcsolatod a lányoddal?
Kristen és én sosem értettük meg egymást igazán. Ő más, mint a többi lány. Nem kellett elmenni vele shoppingolni, nem kellett felvilágosítani a szexről, vagy arról mi ártalmas az emberekre. Hamarabb nőtt fel, mint az gondoltam volna, és kicsúszott a kezemből. Mindenről lemaradtam vele kapcsolatban. Felnőtt, és én csak néztem. Azt hiszem sosem teszi túl magát azon, hogy nem voltam vele.

Kedveled Michellet?
A férjem testvérének lánya, úgyhogy azt hiszem kötelességem kedvelni őt. (mosolyog, közelebb hajol, és suttogva hozzáteszi) Van benne valami furcsa, nem tudok vele sokáig egy légtérben lenni. Kicsit ijesztő a lány, de rokon.

Elfogadnád Robot vejedül?
Nekem a legfontosabb Kristen boldogsága. Ha ő egy bűnözőt választana, aki már öt bankot kirabolt, akkor is elfogadnám. Ha szereti. Lehet, hogy morgolódnék egy keveset, de ő a lányom, és én az anyja vagyok.



Az interjú a hetedik fejezet végéhez képest történt! Tehát még ők maguk sem tudják, hogy mi lesz velük, a történet vége, így én sem árultam el semmit, és megtudhattuk a jelenlegi helyzetet is.
Amelyik kérdést többen tették fel, azt csak egyszer tettem ki, de gondolom mindenki tudja miket kérdezett, így mindenki kapott választ a kérdésére.
Köszönöm, hogy írtatok, nagyon tetszettek a kérdések, jók voltak, és ötletesek. Szerintem ez kivételesen tök jó ötlet volt tőlem. Én is felpörögtem tőle, az agyam totálisan megtelt ezzel a történettel, legszívesebben kivetíteném a gépre a gondolataim, így nem kellene azokat leírni, és megspórolnék tök sok időt. Ha esetleg benne vagytok, majd a történet legvégén is csinálhatok egy interjút, de akkor már vége lenne a történetnek, és azok alapján is lehetne kérdezni.
Még egyszer köszönöm a kérdéseket!

Milli

3 megjegyzés:

  1. Szerintem is egy remek ötlet volt!!! :)
    És köszönjük a válaszokat!!!!!!
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  2. Jahh, és természetesen benne vagyok a vége utáni interjúban is!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon-nagyon jó lett!Most újra beleszerettem Robba...Ha most őszinte volt-már pedig az volt,ugye?-akkor csak ne csinálja a hülyeségeit,hanem varázsolja csak el krist!!!
    És Kellant továbbra is imádom!Eszméletlen jó pasi,fantasztikus személyiség,imádnivaló bohóc,és csodálatos barát!
    csao dona

    VálaszTörlés